Balterio, een divisie van Spanolux N.V., is een belangrijke internationale laminaatproducent die exporteert naar 85 verschillende landen.

 

Mental Squint realiseert al een hele tijd de internationale Balterio-website in 12 talen en denkt steeds mee over vernieuwingen, verbeteringen en updates. Ook in 2014 wordt naar aanleiding van de Domotex-beurs voor vloerbekleding een update van de website doorgevoerd.

 

Analyse van de websitestatistieken

Vooraleer we de update opstarten doen we een grondige analyse van de websitestatistieken. Dankzij de integratie van events in Google analytics kunnen we het klikgedrag van de bezoekers veel beter controleren. Zo kunnen we het ontwerp nog gebruiksvriendelijker maken!

 

Nieuw en verbeterd webdesign

Qua design krijgen de homepagina en de collectiepagina’s een nieuwe en frisse look.

Het nieuws krijgt een prominentere plaats op de homepagina, en de patches worden onderaan uitgelijnd voor een rustiger gevoel. 

 

Ook de gedetailleerde informatie op de collectiepagina’s krijgt een nieuw design. De klik naar gedetailleerde info wordt vervangen door een scroll en er wordt meer aandacht gevestigd op de koppeling met andere delen van de website (getuigenissen, dealer search, installatietips, enz.).

 

Update content

  • Ook de inhoud krijgt natuurlijk ook een update.
  • Per land worden de collecties voor 2014 aangepast
  • Drie nieuwe getuigenissen in 4 talen, inclusief filmpjes, in 4 talen ondertiteld
  • Toevoeging extra pagina’s per laminaatkleur

 

Update mobiele website

Ook de mobiele website wordt meegenomen in de contentupdate en ook alle installatievideo's zijn vanaf nu op de mobiele versie te bekijken.



  • balterio-internationale-website2014-1.jpg
  • Balterio-internationale-website-in-12-talen.jpg


VOLG ONS