Achttien jaar geleden richtte Nele Verhegge het hoevehotel Hof ter Pierlapont op.
Het Loppemse hoevehotel leverde pionierswerk in het hoeve- en plattelandstoerisme in de regio.
Het vroegere Hof ter Pierlapont krijgt een nieuw concept: ‘Gasthof Lophem'.

 

Dat vraagt natuurlijk om een nieuwe communicatiestrategie met een eigen look & feel
Reclamebureau Mental squint realiseert de brand identity incl. bedenken van de naam en concept en design van het logo.

 

Ook een website mag niet ontbreken in de nieuwe bedrijfsstrategie. Daarom zorgt Mental Squint voor een gebruiksvriendelijke websitestructuur. Inclusief setup van het eigen Mental Squint CMS.

De klant kan via het CMS-systeem online standaardpagina's aanpassen en zelf toevoegen. Ieder hoofditem heeft (in de hoofdnavigatie) een onbeperkt aantal subnavigaties die naar hartelust aangepast, verwijderd en toegevoegd kunnen worden.

Via de online nieuwsbrief module kan de klant digitale nieuwsbrieven aanmaken en versturen naar de geregistreerde gebruikers in de online database. De "geregistreerde gebruikers" zijn websitebezoekers die zich hebben aangemeld via het formulier op de website.

Geregistreerde gebruikers kunnen zich ook gemakkelijk opnieuw afmelden via de vermelde link. 

 

Zo heeft Gasthof Lophem meteen alle nodige communicatietools ter beschikking om een vliegende start te nemen!



  • gasthof011
  • gasthof022
  • gasthof033


VOLG ONS