Bekaert | Online Jaarverslag 2008

Oplossing

Een exclusieve en gemakkelijke interface met een duidelijke focus, zonder al te veel te verliezen van de werkelijke Bekaert-interface. Zoals eerder vermeld, voorzagen we ook een USB-stick met het jaarverslag en andere business intelligence goodies.

Naast de grote projecten, zoals dit online jaarverslag, werken wij met veel plezier aan verschillende kleinere opdrachten zoals The Bekaert Way, en updates voor projecten zoals de  X+1 & X+3 Business Intelligence Tools

MSQ Solution:
We provided an exclusive and very accessible interface on top of the content. With a clear focus, without loosing too much of the interface's real estate. As mentioned earlier, we also provided Bekaert with a self-running USB stick containing the Annual Report 2008 and other Business intelligence goodies.

Next to major projects like this Annual Report, we regularly deliver small(-er) productions. Like "The Bekaert Way". and updates for previous projects, like the X+1 & X+3 Business Intelligence Tools

• BEKAERT Annual-report 01
  • BEKAERT Annual-report 02