Villa Emma is niet zomaar een nieuwbouwproject, het is een uniek woonconcept waarbij comfortabel leven in een oase van rust centraal staat.

 

De projectontwikkelaars zijn er vroeg bij om de communicatie voor het nieuwbouwproject in Adinkerke op te starten. Nog voor de effectieve werken beginnen, wordt al via verschillende kanalen over het project gecommuniceerd. Dat past perfect in de 360° communicatiestrategie waar zowel Mental Squint als de projectontwikkelaars sterk in geloven. 

 

De Open Monumentendag, waarop de kasteelvilla Emma traditioneel traditioneel haar deuren opent voor het grote publiek, wordt ook slim aangewend om het bouwproject extra in de picture te plaatsen.

 

Omdat geïnteresseerden ook graag iets meenemen naar huis zorgt Mental Squint voor een stijlvolle folder met een voorstelling van het project in A4-formaat, luxueus afgewerkt. Inhoudelijk wordt gekozen voor een balans tussen het conceptuele luik en commerciële luik. Naast sfeervorming rond de ligging en de unieke woonervaring, worden ook al wat concrete informatie over de bouwfases meegegeven.

 

Het geheel wordt afgewerkt met een combinatie van sfeerfoto’s van de omgeving, foto’s van de bouwmacquette en 3D-beelden van het project.

 

En de opmaak gebeurt in twee talen, zodat de flyer gebruikt kan worden voor beide taalgroepen.



  • villa-emma-flyer.jpg


VOLG ONS