ZEISS, producent van innovatieve optische producten, ontwikkelt ZEISS DriveSafe Brillenglazen, geschikt voor dagelijks gebruik en geoptimaliseerd voor autorijden.

 

Tijdens de eindejaarsperiode organiseert ZEISS een actie op DriveSafe Brillenglazen bij hun optiekzaken. Deelnemende opticiens kunnen een scherpe korting toekennen aan hun klanten.  Een interessante actie, ingepland op het perfecte moment van het jaar! Optiekzaken die intekenen krijgen toegang tot een uitgebreid pakket van marketingmaterialen die ze kunnen gebruiken om aantrekkelijk en professioneel te communiceren. Bovendien profiteren ze ook mee van een ondersteunende online nationale corporate campagne.

 

Mental Squint werkt een 360° communicatiestrategie uit op basis van een concrete doelstelling. Dit omvat communicatie-advies en een geïntegreerd implementatieplan inclusief advies en begeleiding m.b.t. de concrete uitwerking van communicatietools. We ontwikkelen de volledige vormgeving binnen de huisstijlregels van ZEISS voor zowel de offline als de online communicatie.

 

Nationale online corporate campagne

Mental Squint ondersteunt de actie met een online nationale corporate campagne met advertenties op Google Adwords en via Facebook. We ontwikkelen een landingspagina met alle informatie over de actie en DriveSafe Brillenglazen, inclusief een handige dealer locator waar geïnteresseerden een deelnemende opticien in de buurt kunnen terugvinden!

 

Bekijk de website.

 



  • zeiss_drivesafe_onepager_01
  • zeiss_drivesafe_onepager_02
  • zeiss_drivesafe_onepager_03


VOLG ONS