MSQ gaat altijd eerst op zoek naar de visie en (kern)waarden van het project die we later linken aan de doelgroep.

 

Onze conclusie (mental squint) na briefing: dit project is niet zomaar een nieuwbouwproject. Maar een woonconcept waarbij comfortabel leven en wonen in een oase van rust centraal staan.

Doelgroep: eigenzinnige, jonge en dynamische 50/60-plussers die weten wat ze willen.

Idee: dit is een woonconcept voor levensgenieters.

 

Erkend Reclamebureau Mental Squint ontwikkelt het concept: uniek woonconcept zkt. levensgenieters

incl. tone-of-voice, plan van aanpak, logo, huiststijl, advertenties en de website.

 

De website toont dat beleving en duidelijke communicatie hand in hand kunnen gaan. Het project wordt voorgesteld met grote foto’s, macquettebeelden en 3D-beelden, die begeleid worden met beknopte teksten die de essentie vatten.

 

Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Dat klopt, en daarom visualiseren we de fasering, de verschillende types, de ligging, enz., graag met beelden. Zodat alles in één oogopslag duidelijk is. Maar ook met tekst. Omdat beelden niet alles zeggen ;-)

 

De website wordt - zoals gewoonlijk - ook iPad friendly en volgens de kunst van SEO opgebouwd.

 

MSQ Work

- Micro website

- Flyer

- Volledige website:

- Interactieve aanbodpagina

- Verkoopsbrochure

- Ontwikkelen en beheren Google Adwords Campagne

Mediaplanning & media buying



  • concept-bouwproject-villa-emma.jpg
  • villa_emma_zoekt_levensgenieters_campagne


VOLG ONS