Partouche groupe

Look&feel met de juiste tone-of-voice

Partouche Groupe | communicatiestrategie

De Partouche groep beheert 49 casino's in Europa, waaronder ook 4 casino's in België.

 

Problem-to-solve:

Het casinobezoek rebranden naar een nieuw doelpubliek. De gelegenheidsbezoeker overtuigen dat de casino's ideaal zijn voor een avondje uit met vrienden.

 

Naast fervente casinobezoekers een casino ook populair maken bij een nieuw doelpubliek als een ideaal avondje uit met vrienden.

 

MSQ Strategie:

Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Mental Squint adviseert om het nieuwe concept visueel in beeld te brengen aan de hand van een fotoshoot.

 

De nieuwe strategie wordt perfect ondersteund met een startersarrangement speciaal gericht op een avond met vrienden in de casino's en het concept wordt doorgetrokken over de vier casinowebsites van Partouche om de continuïteit te behouden.

 

MSQ Work

- Fotografie: concept, organisatie fotoshoot, styling modellen

- Realisatie van de vier casinowebsites, inclusief ontwerp, GUI en programmatie.

Een algemene website overkoepelt de vier casinowebsites, en via links kunnen bezoekers gemakkelijk naar de websites van de andere casino's navigeren.

 

De spetterende foto's doen je meteen verlangen, niet?



  • partouche-v2.jpg
  • partouche-v3.jpg


VOLG ONS