INCATI

INCATI | Lancering METAL-X collectie op Domotex

INCATI, het merk tapijttegels, geproduceerd door Tapibel NV, krijgt er een nieuwe collectie bij.

 

In 2013 ontwikkelde Tapibel een revolutionaire collectie tapijttegels met een uniek overgangseffect tussen twee kleuren. Bij een doelgroepanalyse naar aanleiding van de lancering, kwam Mental Squint tot de conclusie dat de doelgroep van tapijttegels helemaal anders is dan die voor kamerbreed tapijt. Tapibel volgde het advies om een nieuw merk te lanceren. Samen ontwikkelden we het INCATI, een gloednieuw brand dat van bij de lancering erg positief onthaald werd door de nieuwe doelgroep.

 

Sinds de succesvolle lancering verzorgen we nog steeds alle communicatie voor INCATI. Dus ook voor Domotex, één van de belangrijkste beurzen in de vloerindustrie, waar INCATI elk jaar pronkt met een nieuwe, innovatieve collectie.

 

Dat is dit jaar METAL-X, een briljante collectie gemaakt met de schitterende Econyl® metallic garen. Mental Squint ontwikkelt een creatieve key visual die de uitblinkende collectie perfect ondersteunt.

 

Dit campagnebeeld vormt het ankerpunt en eyecatcher van de communicatiecampagne die uitgerold wordt voor Domotex 2017 en wordt gebruikt in een E-flyer met uitnodiging voor de beurs, op de website van INCATI en in de perscommunicatie.

 

Communicatie uitwerken voor zo’n fantastisch product is een geschenk voor een reclamebureau. We zijn dan ook zeer fier op alle realisaties in samenwerking met Tapibel.



  • incati-metal-x-website.jpg
  • incati-stand-domotex-metal-x.jpg


VOLG ONS