BIK Woningen

Teasercampagne voor maximaal resultaat!

BIK woningen (Sint-Pieters-Leeuw) | Communicatiestrategie Kijkwoning Oosterzele

BIK Woningen beslist om een nieuwe kijkwoning te bouwen in Oosterzele. Maar hoe haal je het maximum uit een kijkwoning? Door er vroeg bij te zijn! 

De opening van de nieuwe kijkwoning in Oosterzele van BIK Woningen is gepland voor de zomer 2014.

Dus er is tijd.

 

MSQ Advies:

Mental Squint stelt een teasercampagne voor, die de geïnteresseerden lang op voorhand informeert en blijft prikkelen met nieuwsupdates. Door regelmatig en doelgericht te communiceren haal je het maximum uit de communicatie.

 

De actie wordt op gang geblazen met een wedstrijd: de Kijkwoning Game. Op de website worden mensen uitgenodigd om in een leuk spelletje de sleutel van de kijkwoning te zoeken. Elke dag kan opnieuw gespeeld worden, en door te delen op facebook of via e-mail krijg je extra speelkansen. De vijf winnaars worden beloond met een iPad!

 

MSQ Work:

- Concept en strategie campagne

- Concept, design en programmatie campagnewebsite, inclusief website applicatie Kijkwoning Game

 



  • communicatie-strategie-bik-kijkwoning-oosterzele1.jpg
  • communicatie-strategie-kijkwoning-oosterzele2.jpg


VOLG ONS