Bekaert

Become a Bekaert Hero

Bekaert | HR Campagne

Probleemstelling

Bekaert wil hooggeschoolde bedienden met zeer specifieke profielen rekruteren. Tijdens een jobsession kunnen geïnteresseerden kennismaken met het bedrijf en de openstaande vacatures. Bekaert-werknemers zorgen afwisselend voor een presentatie van hun huidige functie.

 

Oplossing

Reclamebureau Mental Squint realiseert een gebalde HR-campagne om zoveel mogelijk mensen naar de jobsession te lokken (met een zeer korte looptijd van twee weken). Het MSQ-team zorgt voor het totaalconcept "Become a Bekaert Hero", neemt de fotografie en styling voor haar rekening, creëert posters, flyers en verzorgt het mediagedeelte met advertenties (de Zondag, Streekkrant), banners en een micro website.

 

Het resultaat? Bekaert HR heeft zijn waaier met contacten kunnen uitbreiden en kan op zoek gaan naar de geschikte Bekaert Heroes.



  • BEKAERT HR-Campaign 02
  • BEKAERT HR-Campaign 01
  • BEKAERT HR-Campaign 05
  • BEKAERT HR-Campaign 03
  • BEKAERT HR-Campaign 04


VOLG ONS