Balterio

Balterio | Batibouw Communicatie Campagne

Balterio, een divisie van Spanolux N.V., is een belangrijke laminaatproducent.
Balterio laminaatvloeren worden in meer dan 85 landen verkocht; export is ongeveer 97,5% van het totale volume. Balterio werd opgericht in 2001 en is een 50/50 joint venture tussen Baltagroup (www.baltagroup.com)  en Spanogroup (www.spanogroup.be). Baltagroup is de tweede grootste vloerbekledingsproducent in Europa (rugs en kamerbreed tapijt) en staat zesde op de wereldlijst. Spanogroup is wereldleider op het vlak van spaanplaten: MDF, HDF, Spaanplaat, OSB.

 

De Balterio (www.balterio.com) Batibouw Campagne bevat een mix van magazine advertenties gelinkt aan digitale acties. Een combinatie tussen web en print zorgt steeds voor een versterkend effect. Reclame- en communicatiebureau Mental Squint staat in voor het lanceren van de campagne via digitale communicatie en voorziet de volledige communicatie voor de Belgische en Nederlandse markt.

 

Samenspel van advertenties en website
De advertenties communiceren een promotionele Batibouw-actie met een link naar een landingspagina op de Balterio website. Op de landingspagina herhalen we de promotionele actie met directe links naar de verschillende collecties en dealers. Op die manier kan het effect van de advertenties gemeten worden.

Aanvullend op de magazine-advertenties worden ook via digitale weg BTB & BTC e-flyers verstuurd.

 

E-flyers
De BTB-flyer wordt verstuurd naar de partners van Balterio. Zij hebben de mogelijkheid om diezelfde e-flyer door te sturen naar hun klanten, wat programmatisch zéér nieuw en uniek is.
De BTC-flyer wordt verstuurd naar geïnteresseerde eindgebruikers, ingeschreven via de Balterio website.



  • Batibouw Campagne balterio BTC BTB business to consumer


VOLG ONS