Luckx ramen en deuren is een betrouwbare partner die ramen, deuren, garagepoorten, zonneweringen en veranda’s produceert en plaatst.

 

Luckx organiseert een actie naar aanleiding van twee opendeurweekends in beide Luckx-toonzalen. En daarbij mag één USP van Luckx extra aandacht krijgen: Luckx neemt uw oude ramen meteen mee, zodat ze niet bij u achter blijven.

 

Reclamebureau Mental Squint vertaalt de briefing naar een creatief campagnebeeld met een aantrekkelijk beeld, digitale brushing en een gevatte slogan.

 

Het campagnebeeld trekken we door over de volledige advertentiecampagne. Het mediaplan bevat advertenties in de regionale pers, online bannering en een Google Adwords campagne. Ook op de website van Luckx en in de handtekening van de e-mails wordt een banner voorzien. 

 

De “action d’échange luxueuse” geldt natuurlijk ook voor de Franstalige klanten van Luckx. Daarom zorgen we ook voor een Franse vertaling van het concept.

 

Via een aparte landingspagina op de Luckx website kunnen geïnteresseerden gedetailleerde informatie over de actie terugvinden. Dankzij de analytics kunnen we zo meteen ook de online advertenties grondig analyseren.

 

Ook dat is mooi meegenomen!



  • projectpagina-luckx-actie.jpg
  • web-screen-luckx-actie-01_Batibouw


VOLG ONS