Het belang van trends in communicatie
( 16/03/2016 )

Trends weerspiegelen algemene tendensen op lange termijn. Ze reflecteren waar mensen mee bezig zijn, maar beïnvloeden onze maatschappij ook. Door trends aan te voelen in communicatie, kunt u uw doelpubliek beter aanspreken en overtuigen.

 

Vanessa Barbier heeft gewerkt als deco-styliste voor verschillende magazines en als designer en collectieverantwoordelijke voor grote tapijtfabrikanten. Mental Squint heeft mede daardoor een bijzondere expertise opgebouwd in de flooringindustrie. De liefde voor interieurtrends en kleuren is onze tweede natuur. We voelen deze trends aan, weten wat er leeft bij uw doelgroep en bij de mens in het algemeen.

 

Het is waarschijnlijk iets waar u niet aan denkt bij het uitzetten van uw communicatiestrategie, maar toch is het belangrijk om trends op het gebied van kleuren, grafische elementen, vormgeving, stijlen … te verweven in uw grafisch ontwerp en uw communicatieboodschap.

 

De mens en de wereld veranderen voortdurend en de benadering van uw reclame-aanpak moet dus mee, zodat uw communicatietools, uw concept, uw grafisch ontwerp qua beleving op dezelfde golflengte zit als uw doelpubliek.

 

That's what we do, that's what we love!

 

Uw trendanalyse 2016 - 2017

Klaar om de wereld van uw doelgroep, uw bedrijf en reclame te verenigen in uw reclame-aanpak? Mental Squint analyseert, presenteert en adviseert de allernieuwste trends en situeert uw bedrijf op de markt.

Maak gebruik van de KMO-portefeuille voor dit advies.

 

Contacteer ons voor meer info!

 


VOLG ONS