Uw goede voornemen voor 2017?
Waarom geen contentmarketingplan!
( 24/11/2016 )

Veel bedrijven hebben geen marketingafdeling of een reclamebureau die voor hen reclame- en communicatiestrategie samenstelt. Communicatie blijft dan ook een struikelblok. De communicatie-aanpak en acties zijn niet gestructureerd waardoor ze geen echte impact hebben.  De eindejaarsperiode – hét moment om goede voornemens te maken – is daarom ideaal om uw communicatiestrategie aan te pakken en in 2017 in zee te gaan met een atypisch reclamebureau! ;-)

 

Is uw KMO Portefeuille budget van 2016 nog niet opgebruikt, wacht dan niet langer. Mental Squint is erkend voor de pijler advies dus dit advies kan je nog laten subsidiëren in 2016!

Ondernemen is communiceren

Communicatie is een onmisbare schakel in elk bedrijf. Kort geschetst omvat het de manier waarop je je klanten benadert en de beleving die je je klanten geeft. Succesvol communiceren biedt groeimogelijkheden aan je bedrijf. Geïnteresseerden worden klanten en tevreden klanten worden ambassadeurs. Investeren in communicatie doe je ook wanneer het goed gaat met het bedrijf. Dan kan je uitpakken met leuke verhalen, mooie referenties en een positief imago creëren. Zo sta je ook scherp om de communicatie van de kalmere periodes op te vangen met minder budget.

Is er nog reclame die écht werkt?

Consumenten worden immers steeds meer immuun voor traditionele advertenties. Ze laten zich niet afleiden en kijken er dwars doorheen. Mensen gaan liever zelf op zoek naar informatie, op het moment dat dat voor hen past. Met de juiste content kan je deze mensen informeren, overtuigen en aan je bedrijf binden.

 

Daarom geloven wij in content marketing!

 

Daarmee bedoelen we niet enkel teksten en blogs. Content is zoveel meer!

Het is de perfecte combinatie van tekst en beeldmateriaal, waarbij tekst en beeld elkaar versterken tot een duidelijk en overtuigend geheel. Dat kan in blogs, infographics, visuals, video’s, … Maar ook je brochure, website, advertentie en salestool zijn opgebouwd met content over jouw bedrijf.

 

Wij herkauwen dus niet zomaar bestaande teksten en beelden, maar herwerken ze en vullen ze aan tot krachtige, kwalitatieve content!

Waarmee kunnen we je helpen?

Als content creators vertrekken met een 360° communicatie-aanpak steeds vanuit jouw verhaal. Van daaruit ontwikkelen we een communicatiestrategie met duidelijke doelstellingen. Rond die doelstellingen creëren we kwalitatieve content, waarbij teksten en beelden elkaar ondersteunen tot een duidelijk, overtuigend en activerende boodschap.

 

Want alle succesvolle communicatie begint met kwalitatieve content.

 

Met deze basiscontent gaan we verder aan de slag en ontwikkelen alle communicatietools: brochures, websites, advertenties, online marketing, salesmateriaal, enz. Uiteraard allemaal in functie van de strategie die we voorop gesteld hebben. Eén aanspreekpunt dus voor reclamestrategie, reclamevormgeving, grafische vormgeving en online communicatie.

Een subsidie voor uw communicatiestrategie?

Mental Squint is erkend dienstverlener voor de pijler advies van de KMO Portefeuille. Dat betekent dat u 40% van onze advies-ondersteuning ivm uw communicatiestrategie kunt laten subsidiëren met een steunplafond van € 10 000! Als je er snel bij bent kan je ook nog gebruik maken van het budget van 2016. Contacteer ons voor meer informatie.

 

Maak uw goede voornemens waar! Event Stilstaan, springen en... vliegen!

Contacteer ons nu voor een vrijblijvende afspraak om uw communicatieplannen in 2017 te bespreken.

 




VOLG ONS